Du har ingen varer i handlekurven.

Levering og retur

Levering og retur
Alle ordre fra nettbutikken blir fortløpende behandlet innenfor åpningstiden. Normal leveringstid er 2-4 virkedager, avhengig av hvor du bor og hva du har kjøpt. Vi leverer kun til adresser i Norge. Selv om det er vårt klare mål å levere innen de nevnte tidene, kan vi risikere at det oppstår forsinkelser hos våre samarbeidspartnere som håndterer frakt og levering. Vær nøye med å oppgi riktig informasjon når du bestiller. Det er ikke mulig for oss å omdirigere ordren etter at den er sendt.

I henhold til forbrukerkjøpsloven har du 14 dagers angrerett når du kjøper varer fra oss. Angreretten forutsetter at varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde.

 

Retur
Vi er avhengig av at returer er registrert og sendt til riktig adresse. Vi kan derfor ikke garantere tilbakebetaling av kjøpesummen, dersom dette ikke er gjort. Riktig adresse for retur av varer er: Fjelland Handel AS, Sandvikveien 8, 4016 Stavanger. Du må selv stå for returkostnadene knyttet til kjøpet ditt.

 

Retur av varer er mulig så lenge:

  • Produktet ikke er brukt.
  • Produktet er i sin originale uskadede innpakning. En forsiktig åpnet pakke vil ikke bli ansett som skadet.
  • Alle merkelapper er på produktet.
  • Produktet er komplett.

Slik går du frem:

  • Fyll ut angrerettskjema du fikk vedlagt ordrebekreftelsen
  • Legg angrerettskjemaet sammen med varen og send pakken til Fjelland Handel AS, Sandvikveien 8, 4016 Stavanger.
  • Når vi har mottatt varen(e), tilbakefører vi beløpet du har betalt.
  • Dersom du er i tvil, send en epost til ordre@tfjelland.no, så skal vi hjelpe deg.

 

Reklamasjon
Dersom du har mottat en vare fra oss som du å reklamere på, ber vi om at du kontakter oss på ordre@tfjelland.no før du sender inn varen. Svar gjerne på ordrebekreftelsen du fikk på e-post, eller finn frem det du kan av opplysninger som ordrenummer, varenummer og varenavn i tillegg til opplysninger om feilen eller mangelen. Send gjerne et bilde som viser mangelen, det gjør ofte reklamasjonshåndteringen mye enklere.

Reklamasjoner vurderes fortløpende. I noen tilfeller må vi sende opplysningene videre til leverandør for vurdering. Så fort reklamasjonen er godkjent, sender vi deg en returseddel som du kan bruke for å returnere varen til oss. Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen, og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet.